25 June 2009

A Day without Smile


Transformer
一部我期待一年的电影
so excited
天啊
弟弟看了,就在昨晚半夜场
他说:"this movie is so damn awesome!!jie,if u want to watch better book earlier,coz now the whole cinema is crowded"
接下来他朋友就说怡保cinema already fully booking for the rest 3weeks
3weeks?I mean,what the hell..
这几天朋友都翘课,为了在weekdays看这部戏,因为他们知道周末一定爆满
同时
Cheah Mann也会在这周末去kl..
我咧..当然和我男人去看咯*wink wink*

还记得上次Terminator上映前一天我排队买戏票,后面排着长龙,幸运的让我买到五张,就在正中间=D,当我正要离开时,柜台员工告诉后面的人戏票快售完了, 如果再迟一步就没得看了..
and
迟来的
HAPPY FATHER's DAY
to my lovely dad..
mummy's Bak Kut Teh

p/s:I'm so damn emo for the past few days,seriously..

No comments: