17 June 2009

Insomnia


最近严重失眠
恨死这学期的时间表
一天可以只上一堂课
一天却上到八点半
回到家
像条死鱼般的躺在床上
没办法,强逼自己起身冲凉
等头发干了
甚至没吃晚餐就呼呼大睡了
隔天室友问我:“哇,我回来看到你睡了,还以为你发生什么事”
平时的我可以撑到凌晨两三点
不过现在没办法了
再加上一些生意上的问题
搞到我差点崩溃了
也许这样
压力渐渐的增加
不过
我真的不想让关心我的人担心
如果有天我沉默了,不再嬉皮笑脸了
不要怀疑
我只是。。

p/s:祝好友早日康复,真的很希望在听到你的声音~~


4 comments:

★LimShermaine★ said...

你生意出现了什么问题??
那天我send(msn)给你的msg有收到吗?
wish u happy everyday!!

Catherine Tan said...

hmmm...
the stock lor..
until now haven't reach..
haiz..
thanks anyway~~

Anonymous said...

accidentally realise ur photo....
when did wei jean become ur personal photographer??..kakakakakakaka

relax..dear...
for sure there are ups & downs....
just don't give urself too much pressure...

stay healthy & pretty...
*muacksz*

-jo-

Catherine Tan said...

i force him to..haha..so bad hor,she have this kind of sister..lol..
ya you are right..theres up and down in our lifes,but somehow i really need a break..
i'm tired actually..