18 December 2009

Jingle Bell


venue: Jusco,Ipoh
date: last week
photo by : miao


Santa Claus is coming to town! Have you bought Christmas gift to your love ones?
2009 is coming to an end,feel sad suddenly when recalling back all the memories throughout the whole year
indeed
a new year is approaching
i really do hope that everyones safe
mou chun mou lan 
no one gonna love you more than yourself
please take care
if not you'll never have a second chance to even say a sorry ><
finger crossed X




will write Chinese for below,BFF's blog all in Chinese
and I wanted to improve my grammar




圣诞
一个很熟悉,却又很陌生的字眼
我是佛徒,没像基督徒会到教堂去庆祝
我这么喜欢圣诞,是有原因的
那是因为广场的布置,jin sui le~
现在我拥有了属于自己的相机
托爹地的福
我可以一一的去记载每一寸角落


.
.
.


人类真是贪心的动物
就像我
有了DG cam,现在就想要买架DSLR来玩玩
昨天和妈咪谈心的时候刚好提到
她说,你们年轻人就是这样
虽然口头上是这么说
不过她知道我一向来都喜欢摄影
因为摄影
可以让瞬间变成永恒的魔法哦~
哈哈,看太多戏了
我不像其他人
随口一提
想要的明天就送到
我是得靠努力自己换来成果
所以
あたしは がんばる です
希望
可以在
2010
得愿 =)








p/s:off to KL tomorrow until next week
do drop by more often =p














No comments: